- صفحه اصلی
- ریاست
- معاونت آموزشی و دانشجویی
- معاونت پژوهش و فناوری
- معاونت مالی و اداری
- معاونت سما
- سامانه ها
- کارکنان
معـرفي حـــوزه معـاونت پژوهــش و فنــاوري
حوزه معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي قاينات بـــه عنوان بــــانــي و مسئول پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامي قاينات، با توجه به جايگاه مهم خود سعي در پيشبرد و ارتقـــاء سطــــح كيفي و كمــــي عرصه پژوهش در تمامي زمينه هـا نموده و با اولويت قــراردادن فعاليت هــاي پژوهشي در تلاش است تــا در دهه ســوم فعاليت خود، جايگاه شايسته اي در بيــن دانشگاههاي معتبر جهان پيدا نمايد.
حوزه معاونت پژوهش و فناوري فعاليت هاي معتددي انجام و در اين راه امكانــات و تسهيلات مختلفي را جهت بهره وري بيشتر از نيروي علمي دانشگاه عرضه مي نمايد تا با ترغيب بيشتر اساتيد و دانشجويان گامي موثر در جهت ارتقاء علمي دانشگاه برداشته باشــد.
اهم امورحوزه پژوهش و فناوري واحد قاينات
اين حوزه شامل قسمت هاي زير مي باشد :
الف) امور پژوهشي
ب) دفتر فناوري و اطلاعات
ج) كتابخانه
د) ارتباط با صنعت و جامعه
هـ) تحصيلات تكميلي
الف ) اهداف مديريت امور پژوهشي
انجام طرح های پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی توسط اعضاء هيئت علمی
تشويق و پشتيبانی اعضای هيئت علمی در انتشار مقالات علمی در مجلات علمی و پژوهشی و ISI
تشويق و پشتيبانس اعضای هيئت علمی در شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس های علمی داخلی و بين المللی
تشويق و پشتيبانی دانشکده ها و گروههای آموزشی در ارائه همايشهای داخلی ،منطقه ای ،ملی و بين المللی
انتشار كتب
2) ايجاد و گسترش کتابخانه های سنتی و ديجيتالی در حد استاندارد و تامين کتب و مجلات مورد نياز کتابخانه ها .
3)کسترش ارتباط با صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و هماهنگی های لازم در معرفی دانشجويان کارآموز به سازمانها.
4) تامين و تکميل تجهيزات آزمايشگاه ها و کارگاههای آموزشی و پژوهشی با همکاری دانشکده ها و گروه های آموزشی ذيریط.
5) راه اندازی و گسترش انجمن های علمی با همکاری اساتيد و دانشجويان دانشکده ها و گروه های آموزشی ذيربط.
6) نظارت و پشتيبانی بر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی
ب) اهداف مركز فناوري و اطلاعات و ارتباطات :
1) طراحی ، توليد و نگهداری سيستمهای جامع و يکپارچه مکانيزه آموزشی ، دانشجوئی ، اداری مالی ، پژوهشی و ساير سيستمهای مورد نياز دانشگاه
2) تامين ، نگهداری و پشتيبانی از سيستمهای سخت افزاری و ارتباطی و شبکه مورد نياز دانشگاه با استفاده از آخرين فناوری های روز
3)فراهم نمودن تجهيزات و ارائه خدمات اينترنتی مورد نياز اساتيد ، دانشجويان و کارکنان دانشگاه در امور اجرائی
4) تهيه و توليد امار مورد نياز مسئولين و مديران اجرائی و ستادی دانشگاه در سطح واحد ،منطقه و سازمان مرکزی
ج) كتابخانه
كتابخانه مركزي دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاينات در مهر ماه 1381 با مجموع 300 جلد كتاب و مجله در يكي از اتاقهاي دانشگاه آغاز به كار كرد.
طي سالهاي 82 تا 85 بي وقفه فعاليت خود را بر خريد تجهيزات ،كتب و منابع مورد نياز متمركز كرد و مجموع كتب را به 7000 جلد رسانيد.
با افزايش منابع ، ديگر روش سنتي پاسخگوي مراجعين نبود ، در نتيجه كتابخانه به فكر تهيه سيستم رايانه ايشد و با صرف هزينه اي بالغ بر هفت ميليون تومان نرم افزار پارس آذرخش و تجهيزات سخت افزاري را خريداري و ثبت ديجيتالي كتب را شروع نمود.در سال 1392 طبق بخشنامه هاي سازمان مركزي مبني بر يكپارچه سازي كتابخانه هاي دانشگاه آزاد اسلامي كتابخانه مركزي نيز به سيستم سيمرغ با مبلغ ده ميليون تومان مجهز شد و امروزه مراجعين از طريق وب به اطلاعات كتابشناختي كتب و پايان نامه ها دسترسي دارند.( كار تمديد و رزو كتب را از طريق سايت امكان پذير مي باشد.)
بهسازي فضاي كتابخانه به دليل كمبود فضا فروردين 1387 انجام و كتابخانه به بخش هاي مخزن ،مرجع مجلات ، اتاق خدمات فني ، آرشيو ، سالن مطالعه برادران و سالن مطالعه خواهران مجهز شد.
كتابخانه مركزي طبق روال هر ساله ، امسال نيز در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران حضور يافت بالغ بر 20 ميليون تومان كتب فارسي و لاتين در زمينه كتب تخصصي خريداري نمود.
در حال حاضر با آغاز سال تحصيلي 1394 كتابخانه مركزي افتخار دارد با مجموعه بالغ بر 21000 جلد كتاب علمي، تخصصي ، فارسي، لاتين ، 350 پايان نامه كارشناسي ارشد، مجلات ، روزنامه و ... در خدمت اساتيد ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه باشد.
د ) ارتباط با صنعت و جامعه:
مجتمع كارگاهي برق و عمران
اين مجتمع در سال 1381 ابتدا در سوله به مساحت 400 متر مربع راه اندازي گرديد و كارگاه تاسيسات مكانيكي ،كارگاه جوش، كارگاه چوب و آزمايشگاه بتن تجهيز گرديد. در ادامه كار در سال 1386 به محل جديد خود واقع در انتهاي ضلع غربي دانشگاه روبروي مجمع رفاهي واحد منتقل گرديد.
در ساختمان جديد مجتمع كارگاهي گروه مهندسي برق و عمران كه حدود 1350 متر مربع زير بنا دارد كارگاهها و آزمايشگاههاي زير در آن تجهيز شده است.
كه هزينه احداث و تجهيز كارگاه بالغ بر ده ميليارد ريال مي باشد.
هـ) تحصيلات تكميلي
اداره امور تحصيلات تكميلي دانشگاه مسئوليت تصويب پرپوزا لها، مقالات دانشجويي، هماهنگي وبرگزاري جلسه دفاع از پايان نامه، وساير امورات پايا ن نا مه از قبيل اخذ كد استاد راهنما، مشاور،انتخا ب داور پايان نامه، تسويه حساب...را دارا مي باشد
اين اداره از سال تحصيلي (1389نيم سال دوم) راه اندازي وتاكنون تعداد850 پرپوزال تصويب كه از اين تعداد حدود550 نفر دفاع و300نفر در انتظاردفاع مي باشند.
به طور كلي دانشجويان كارشناسي ارشد ازترم سوم يعني بعد از گذراندن حداقل 3/2 دروس تخصصي خود تا پايان تسويه حساب به اين اداره نياز مبرم دارند. خلاصه اي از مهمترين اقدامات دانشجويان جهت تهيه وتصويب پرپوزا ل به شرح ذيل مي باشد.
1-دانشجويان در ترم سوم ميتوانند بعد از هماهنگي با مديرگروه مربوطه اقدام به انتخاب استاد راهنما كه داراي كد راهنمايي ومرتبط با رشته گرايش تحصيلي دانشجو باشد نموده وسپس به تحصيلات تكميلي مراجعه وپس از تأييد اقدام به تهيه پرپوزال طبق فرمت ارائه شده در سايت واحد نمايد،لازم به ذكر است ظرفيت اساتيد راهنما محدود بوده ودانشجو مي توانند استاد راهنما ي خود را از ساير واحدها ودانشگاههاي كشور انتخاب نمايد.
2-پس ازتهيه پرپوزا ل توسط دانشجو با كمك استاد راهنما (موضوع پرپوزا ل نبايد قبلا در ايران كار شده باشد كه از طريق سايت ايران دا ك بررسي مي شود) پرپوزال به تحصيلات تكميلي جهت طرح درشواري پژوهشي ارائه گردد.
3- پس از تصويب پروپوزا ل دانشجو مي تواند پس از حداقل شش ماه در صورت داشتن كد راهنما يي وتآييد استاد راهنما از پايان نامه دفاع كند.
لازم به ذكر است تمام فرم ها واعلاميه هاي مربوط در سايت واحد، امور تحصيلات تكميلي، درج گرديده و موارد مورد نياز نيز اعلا م مي شود وتآكيد مي گردد دانشجويان تمام فرمهاي لازم را فقط در زمان مورد نياز از سايت دانلود نمايند(بدليل تغييرات فرم ها) ودر ترم هاي قبل از انتخاب پرپوزال به اين اداره جهت راهنمايي وآگاهي مراجعه نمايند.
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
کارگاه پژوهشی 1395/09/24 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ | دانلود |
كارگاه پژوهشي تاريخ 1395/09/23 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ | دانلود |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
جدول امتيازات پژوهشي جهت ارتقا اعضاي هيات علمي | علي داوري | ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ | دانلود |
فرم تشويق مقالات | علي داوري | ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ | دانلود |
فرم هاي انتخاب پژوهشگر برتر | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ | دانلود |
فرم ارزيابي گزارش دوره اي طرح پژوهشي | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
فرم ارزيابي فرم صفر طرح پژوهشي | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
فرم ارزيابي گزارش نهايي طرح پژوهشي | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
قرارداد تألیف و ترجمه کتاب | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
قرارداد اجرای طرح پژوهشي | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
فرم مقالات ارائه شده در همایشها | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
فرم درخواست هزینه ثبت نام و شركت در مجامع علمی داخلی و بینالمللی | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
فرم مقاله های ارائه شده در مجلات علمی | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
جدول تعهدات مجری بر اساس رویکرد و بودجه طرح های پژوهشی | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
شناسنامه طرحهاي پژوهشي | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
پرسشنامه طرح پژوهشي انجمنهاي علمي ، ادبي و هنري | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
قرارداد اجرای طرح پژوهشي | علي داوري | ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ | دانلود |
عنوان کتاب | نویسنده/ نویسندگان | انتشارات | سال چاپ | اطلاعات کامل کتاب |
آنچه معلمان باید بدانند: روش های تدریس | مجید پاکدامن- | رشد فرهنگ | 1392 | مشاهده |
سيستم هاي مديريت روسازي | مهندس ابراهيم ميرزايي- | انتشارات سخن گستر | 1389 | مشاهده |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان شرکت | نام مدیر عامل | سال تأسیس | شماره تماس | اطلاعات کامل شرکت |
تعاوني ايسا پارس | تعاوني ايسا پارس | 1390 | 0563256391 | مشاهده |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان طرح | نام صاحب طرح | سال شروع طرح | شماره تماس | اطلاعات کامل طرح |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
مزايده كافي نت وانتشارات | سيدجواد جوادپور | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ | دانلود |
مزايده كافي نت و انتشارات دانشگاه | سيدجواد جوادپور | ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ | |
معرفي نامه كارآموزي | سيدجواد جوادپور | ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ | |
معرفي نامه كارآموزي | سيدجواد جوادپور | ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ | |
دانلود جزوه | سيدجواد جوادپور | ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
كتابخانه مركزي دانشگاه
چشم انداز : تلاش كتابخانه مركزي اين است در راستاي چشم انداز بيست ساله (افق 1404) دانشگاه آزاد اسلامي حركت كرده ما در تحقق اهداف با انجام وظايف محوله بكوشيم .
رسالت و هدف :
تاريخچه:
كتابخانه مركزي دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاينات در مهر ماه 1381 با مجموع 300 جلد كتاب و مجله در يكي از اتاقهاي دانشگاه آغاز به كار كرد.
طي سالهاي 82 تا 85 بي وقفه فعاليت خود را بر خريد تجهيزات ،كتب و منابع مورد نياز متمركز كرد و مجموع كتب را به 7000 جلد رسانيد.
با افزايش منابع ، ديگر روش سنتي پاسخگوي مراجعين نبود ، در نتيجه كتابخانه به فكر تهيه سيستم رايانه ايشد و با صرف هزينه اي بالغ بر هفت ميليون تومان نرم افزار پارس آذرخش و تجهيزات سخت افزاري را خريداري و ثبت ديجيتالي كتب را شروع نمود.در سال 1392 طبق بخشنامه هاي سازمان مركزي مبني بر يكپارچه سازي كتابخانه هاي دانشگاه آزاد اسلامي كتابخانه مركزي نيز به سيستم سيمرغ با مبلغ ده ميليون تومان مجهز شد و امروزه مراجعين از طريق وب به اطلاعات كتابشناختي كتب و پايان نامه ها دسترسي دارند.( كار تمديد و رزو كتب را از طريق سايت امكان پذير مي باشد.)
بهسازي فضاي كتابخانه به دليل كمبود فضا فروردين 1387 انجام و كتابخانه به بخش هاي مخزن ،مرجع مجلات ، اتاق خدمات فني ، آرشيو ، سالن مطالعه برادران و سالن مطالعه خواهران مجهز شد.
كتابخانه مركزي طبق روال هر ساله ، امسال نيز در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران حضور يافت بالغ بر 20 ميليون تومان كتب فارسي و لاتين در زمينه كتب تخصصي خريداري نمود.
در حال حاضر با آغاز سال تحصيلي 1394 كتابخانه مركزي افتخار دارد با مجموعه بالغ بر 21000 جلد كتاب علمي، تخصصي ، فارسي، لاتين ، 350 پايان نامه كارشناسي ارشد، مجلات ، روزنامه و ... در خدمت اساتيد ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه باشد.
مرجع : فرهنگ لغت ها ،دايره المعارف ها ، سالنامه ها ، پايان نامه ها و طرح هاي پژوهشي جزو منابع مرجع به شمار آمده و به امانت داده نمي شود و تنها ميتوان در محل كتابخانه آن را مطالعه نموده و ياداشت برداري نمود.
پايان نامه ها : اطلاعات كتاب شناختي و چكيده پايان نامه ها از طريق سايت (پايگاه مربوط : سيمرغ ) قابل دسترسي مي باشد. مراجعين با ارئه كارت دانشجويي مي توانند از پايان نامه ها در محل استفاده نمايند. پايان نامه بر اساس رشته تحصيلي تفكيك ، رده بندي و در قفسه ها چيده شده اند.
آرشيو مجلات : اين بخش بصورت قفسه باز اداره مي شود و مراجعين مي توانند با راهنمايي كتابدار به مجلات مورد نظر خود دسترسي داشته باشند و در صورت نياز از مقاله مورد نظر خود كپي تهيه نمايند.
خدمات فني : فهرست نويسي ، رده بندي ،بروز رساني پايگاه هاي داده نرم افزار سيمرغ ، آماده سازي ، ليبل و باركد كتب لاتين و فارسي در اين قسمت انجام مي گيرد و كتب پس از آماده شدن جهت استفاده مراجعين به مخزن منتقل مي گردد.
سفارشات : اعضا محترم ميتوانند ليست كتب مورد نياز پيشنهادي رشته خود را جهت خريد به كتابخانه تحويل دهند تا كتابخانه پس از نياز سنجي ، منابع مورد نظر اعضا را تهيه نمايد.
امانت : دانشجويان با همراه داشتن يك قطعه عكس و كارت دانشجويي به عضويت كتابخانه در مي آيند و تا زمان فارغ التحصيلي از مزاياي كتابخانه مركزي برخوردار خواهند بود.
تسويه حساب :
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
شوراي پژوهشي كميته، شورايي است تحت نظارت شوراي پژوهشي دانشگاه كه در محدوده اختيارات تفويض شده از طرف شوراي پژوهشي دانشگاه ،امور مربوط به بررسي ، تصويب و پايش طرح هاي تحقيقات دانشجويي را به عهده دارد. شورا ميتواند بر حسب ضرورت و نياز با هماهنگي لازم از خدمات كميته اخلاق در پژوهش دانشگاه براي بررسي اخلاقي برخي از طرح ها ، بهره مند شود.
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
شوراي پزوهشي مورخ 12/02/1396 | علي داوري | ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ | دانلود |
نتيجه 69 شوراي پژوهشي مورخه 95/11/19 | علي داوري | ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ | دانلود |
نتايج شوراي پژوهشي مورخ: 1395/08/24 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ | دانلود |
نتيجه شوراي پژوهشي شماره67مورخ1395/08/24 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ | دانلود |
نتايج شوراي پژوهشي جلسه شماره 66مورخ 1395/06/24 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ | دانلود |
نتايج شوراي پژوهشي جلسه شماره 64مورخ 1395/04/22 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ | دانلود |
اطلاعيه شوراي پژوهشي جلسه شماره 63مورخ1395/04/02 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ | دانلود |
طلاعيه شوراي پژوهشي جلسه شماره 62 مورخ 22/02/1395 | علي داوري | ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ | دانلود |
تجهیزات: ليست تجهيزات تخصصي موجوددرآزمايشگاه :دستگاه سايش لوس آنجلس ،دستگاه كرگيري بتن سخت شده،دستگاه تنسيومترملات سيمان،دستگاه تعيين مقومت فشاري بتن سخت شده ،دستگاه اتوكلاوسيمان ،دستگاه تعيين درصدهواي بتن تازه،دستگاه ميكسربتن به همراه انواع قالب نمونه گيري ،دستگاه مارشال آسفالت ،دستگاه تعيين ارزش ماسه اي ريزدانه ،گرمخانه وانواع ترازو،دستگاه spt،دستگاه حمام بخارآب ،دستگاه لرزاننده الك به همراه انواع الك:"8و"12،دستگاه ويكات،دستگاه تعيين وزن مخصوص ارشميدس | ![]() |
تجهیزات: ليست تجهيزات تخصصي موجوددرآزمايشگاه :دستگاه هوابرش،انواع دستگاه ترانس جوش 7عدد،دستگاه پروفيل بر،دستگاه فرزجوشكاري ،دستگاه دريل برقي دستي وستوني ،دستگاه كاربيت كاري،دستگاه دينام جوش ،دستگاه اينوتورجوش ،انواع دستگاه پرچ ،انواع سوهان وسمباده ومته وكمان اره وقلاويزوحديده و دستگاه گيوتين بزرگ |
تجهیزات: ليست تجهيزات تخصصي موجوددرآزمايشگاه :دستگاه سه محوري،دستگاه تحكيم خاك ،دستگاه برش خاك،دستگاه نفوذپذيري خاك ،دستگاه كاساگراندخاك ،دستگاه سندباتل،دستگاه تعيين چگالي خاك ،دستگاه تعيين وزن مخصوص خاك ،انواع دستگاه شيكرانواع الك |
تجهیزات: ليست تجهيزات تخصصي موجود در كارگاه : ميزرسم فني باصندلي گردان جديد18عدد |
تجهیزات: ليست تجهيزات تخصصي موجود در آزمايشگاه :دستگاه پيچش مقاطع ،دستگاه كشش انواع فلزات باظرفيت 10تن،دستگاه تيرپيوسته،دستگاه تعيين مركزبرش مقاطع ،دستگاه تعيين خيز تيرهاي خميده .
|
تجهیزات: ليست تجهيزات تخصصي موجوددرآزمايشگاه : انواع دوربين تئودوليت ،دوربين نيوو،دوربين توتال ،انواع سه پايه ومير ومتروژالون |
تجهیزات: كارگاه حسابداري 1 نرم افزار رافع 6 |
تجهیزات: كارگاه شماره 2 در حال نصب نرم افزار حسابداري هلو |
عنوان | حوزه | نویسنده | تاریخ | فایل |
فرم هاي ثبت نام | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ | |
مدارك لازم جهت ثبت نام دانشجويان ورودي نيمسال دوم سال تحصيلي 97-96 | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ | دانلود |
محل برگزاري امتحانات پايان ترم | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ | |
جشن فارغ التحصيلي | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ | |
برگزاري مسابقات به مناسبت هفته تربيت بدني | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ | دانلود |
فهرست نشريات جعلي شهريور1396 | مدیریت معاونت پژوهش و فناوری | محمود سلیمانپور مقدم | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ | دانلود |
مزايده كافي نت وانتشارات | کارشناس ارتباط با صنعت | سيدجواد جوادپور | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ | دانلود |
جهت فارغ التحصيلي ار 25 شهريور به بعد مراجعه نماييد | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ | |
مدارك لازم جهت ثبت نام دانشجويان ورودي نيمسال اول سال تحصيلي 97-96 | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ | دانلود |
تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ | |
كارت ورود به جلسه امتحانات | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ | |
فهرست نشریات جعلی و بی اعتبار منتهی به بهمن ماه 95 | مدیریت معاونت پژوهش و فناوری | محمود سلیمانپور مقدم | ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ | دانلود |
كارت ورود به جلسه امتحانات | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ | |
برنامه امتحانات ترم دوم 95 | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ | |
قابل توجه اعضاي هيات علمي محترم | مدیریت معاونت پژوهش و فناوری | محمود سلیمانپور مقدم | ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ | |
فهرست شماره هاي تماس جديد دانشگاه | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ | دانلود |
پرداخت الكترونيكي | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ | |
ليست نشريات نامعتبر منتهي به آذر ماه 1395 | مدیریت معاونت پژوهش و فناوری | محمود سلیمانپور مقدم | ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ | دانلود |
محورهاي تحقيقاتي در خصوص مقابله با پديده گرد و خاك | مدیریت معاونت پژوهش و فناوری | محمود سلیمانپور مقدم | ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ | دانلود |
مدارك لازم جهت ثبت نام پذيرفته شدگان جديد | مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر | عباس طالبي پور | ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ | دانلود |
نام و نام خانوادگی:رضا عبدالهي
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی - مهندسي برق - دانشگاه آزاد گناباد
حوزه مربوطه: کارشناس شرکت های دانش بیان
تلفن داخلی : 183
نام و نام خانوادگی:رضا عبدالهي
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی - مهندسي برق - دانشگاه آزاد گناباد
حوزه مربوطه: کارشناس آزمایشگاه ها و کارگاه ها
تلفن داخلی : 183
نام و نام خانوادگی:سيدجواد جوادپور
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد - عمران- سازه - دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان
حوزه مربوطه: کارشناس ارتباط با صنعت
تلفن تماس : 05632495104
تلفن داخلی : 32495122-056 داخلي170
نام و نام خانوادگی:سيدجواد جوادپور
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد - عمران- سازه - دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان
حوزه مربوطه: کارشناس باشگاه پژوهشگران جوان
تلفن تماس : 05632495104
تلفن داخلی : 32495122-056 داخلي170
نام و نام خانوادگی:سيدجواد جوادپور
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد - عمران- سازه - دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان
حوزه مربوطه: کارشناس انجمن های علمی
تلفن تماس : 05632495104
تلفن داخلی : 32495122-056 داخلي170
نام و نام خانوادگی:عباس طالبي پور
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی - كامپيوتر - سخت افزار - علم و صنعت ايران
حوزه مربوطه: مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر
تلفن تماس : 05632495142
تلفن داخلی : 118
نام و نام خانوادگی:علي داوري
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد - فيزيك هسته اي - پيام نور مركز مشهد
حوزه مربوطه: مدیر پژوهش
تلفن تماس : 05632495141
تلفن داخلی : 237
نام و نام خانوادگی:فاطمه رضايي
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی - كتابداري - تبريز
حوزه مربوطه: کارشناس کتابخانه
تلفن داخلی : 208
نام و نام خانوادگی:محمود سلیمانپور مقدم
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد - الکترونیک - فردوسی مشهد
حوزه مربوطه: مدیریت معاونت پژوهش و فناوری