- صفحه اصلی
- ریاست
- معاونت آموزشی و دانشجویی
- معاونت پژوهش و فناوری
- معاونت مالی و اداری
- معاونت سما
- سامانه هاي واحد
- سامانه هاي سازمان
- کارکنان
نام و نام خانوادگی::مجید پاکدامن
آخرین مدرک تحصیلی: دکتری تخصصی
گرایش تحصیلی: روانشناسی تربیتی
دانشگاه محل فارغ التحصیلی: دانشگاه تهران
رتبه دانشگاهی: استادیار
زمینه ها و علایق پژوهشی: رشد، انگيزش، يادگيري، روان سنجي، روش شناسي پژوهش
عضویت در مجامع علمی: عضويت و همكاري: - عضو سازمان نظام روان¬شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران - عضو شورای نویسندگاه مجله برخط دانش روان شناختی دانشگاه بیرجند -- عضو کمیته داوری فصلنامه علمی پژوهشی روان شناسی تربیتی دانشگاه سيستان و بلوجستان - عضو كميته داوري مجله مطالعات علوم تربیتی دانشگاه بيرجند - عضو کمیته داوری مجله روان شناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن - عضو کمیته داوری مجله دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان - عضو کمیته داوری مجله پژوهش در برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان - عضو کمیته داوری مجله فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عضو دائم کمیته نهاد کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی ========================================================
افتخارات علمی و پژوهشی:
شرح مختصر ::
مجید پاکدامن
تلفن:05632495110
تلفن داخلی :161
============================================================================
دوره دکتری: زبان تخصصی پیشرفته - روش های پژوهش، مقاله و رساله نویسی پیشرفته، طرح های آزمایشی، آمار ناپارامتری، نظریه های یادگیری، روانشناسی تربیتی، تحلیل عاملی(اکتشافی و تاییدی)
============================================================================
عنوان کتاب | نویسندگان | انتشارات | سال چاپ | اطلاعات کامل کتاب |
آنچه معلمان باید بدانند: روش های تدریس | مجید پاکدامن- | رشد فرهنگ | 1392 | مشاهده |
عنوان مقاله | نویسندگان | عنوان مجله | سال چاپ | اطلاعات کامل مقاله |
عنوان مقاله | نویسندگان | عنوان کنفرانس | سال برگزاری | اطلاعات کامل مقاله |
عنوان طرح | مجری/ مجریان طرح | طرف قرارداد | سال تصویب طرح | اطلاعات کامل طرح |
عنوان | تاریخ | فایل |
راهنماي انتخاب واحدگروه روان شناسي و علوم تربيتي 95-1 | ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ | دانلود |
عنوان | نویسنده | تاریخ | فایل |
راهنمایی پایان نامه :
1- رضايي، آصف(1387). مقايسه سلامت روان دانش اموزان تيزهوش و عادي. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند.(تاریخ دفاع: 09/06/1387).
2- حسيني فر ، زهرا(1387). نقش سبك هاي مديريت كلاس بر توانايي هاي فراشناختي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 19/6/87).
3- جوهري، حسن (1387). رابطه شيوه هاي فرزندپروري و سبك هاي دلبستگي با هوش هيجاني در دانش آموزان پسر پايه اول دبيرستان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 16/6/87).
4- حسيني ترشيزي، زهرا (1389). نقش تاب اوري و سبك هاي مقابله در سلامت روان دانش آموزان دختر پايه اول دبيرستان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تربت جام(تاریخ دفاع: /؟/؟/1389).
5- سيونداني، اسما (1389). رابطه بين حمايت اجتماعي و خودكارآمدي با پيشرفت تحصيلي و رضايت از مدرسه در دانش آموزان دختر سوم راهنمايي. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 06/10/1389).
6- عابدی، فاطمه(1389). مقايسه شيوه هاي فرزندپروري، عزت نفس و افسردگي در مادران دانش آموز دختر عادي و استثنايي روان شناسي استثنايي. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 16/06/1389).
7- قربانپور، کبری(1390). اثربخشي آموزش راهبرد هاي تقوت حافظه بر حافظه ي ديداري و املاي دانش آموزان پايه دوم و پنجم داراي اختلال يادگير ي. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 20/06/1390).
8- براتی، فاطمه(1390). نقش سبک های فرزند پروری در بلوغ اجتماعی و عاطفی نوجوانان تیزهوش ،آهسته گام وعادی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 20/06/1390).
9- متقی نیا، محمدرضا(1390). رابطه ی بین خودکارآمدی شخصی و جمعی معلم و خودکارآمدی مدیران مدارس ابتدایی شهر گناباد. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه بيرجند(تاریخ دفاع: ؟/06/1390).
10- عربزاده، مریم(1390). نقش ویژگی های شخصیتی و سبک های هویت در سازگاری اجتماعی دانش آموزان دبیرستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 2820/10/1390).
11- کیوانکار، مهدی(1391). ارتباط سبک دلبستگی به والدین و عوامل شخصیت با میزان وابستگی به تلفن همراه و اینترنت. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 07/04/1391).
12- صدیقی، سیدمهدی(؟؟؟؟). بهزيستي معنوي در ارتباط با نقش دنيا گرايي و گشودگي اخلاقي. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: ؟؟/؟؟/؟؟؟؟).
13- قهرمانی، علیرضا(1388). بررسي رابطه جهت گيري هاي هدفي و جهت گيري هاي اجتناب از كمك طلبي دانش آموزان پايه اول متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 31/06/1388).
14- بهزادی، طاهره(1389). رابطه شيوه هاي مقابله و حمايت اجتماعي با سلامت روان دانش آموزان سال دوم مقطع متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 31/06/1389).
15- امینی، ناهید(1388). بررسي رابطه باورهاي خودكارآمدي و راهبردهاي يادگيري در دانش اموزان عادي و تيزهوش. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 28/06/1388).
16- علیدوست خیبری، طاهره(1388). رابطه جهت گيري هاي هدفي، خودكارآمدي و باورهاي معرفت شناختي در دانش آموزان پيش دانشگاهي و دانشجويان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 26/08/1388).
17- نبئی، کنیزرضا(1391). نقش كمال گرايي والدين و اهداف پيشرفت در بهزيستي روان شناختي دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 30/06/1391).
18- آذرنما، فاطمه(1392). بررسی اثربخشی آموزشهای شناختی رفتاری بر تعديل احساس گناه و کاهش افسردگی مادران دارای کودک عقب مانده ذهنی. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 05/06/1392).
19- اسماعیلی، فاطمه(1391). نقش هوش معنوي وجهت گيري مذهبي در شادكامي دانشجويان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند(تاریخ دفاع: 26/06/1391).
20- احترامی، حسن(؟؟/؟؟/؟؟؟؟). ارتباط میزان استفاده از رایانه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبستاني. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاینات(تاریخ دفاع: ؟؟/؟؟/؟؟؟؟).
21- سعادتی گرو، مریم(1391). اثربخشی آموزش تن آگاهی بر کاهش نشانه های کودکان دارای بیش فعالی و کمبود توجه 5 تا 6 سال. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 12/11/1391).
22- ثقفی، احمد(1392). تاثیر آموزش راهبردهای سه گانه حل مساله بر یادگیری مفاهیم پایه ریاضی در دانش آموزان دختر دارای اختلال یادگیری پایه سوم ابتدایی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 27/05/1392).
23- امین، عذرا(1391). آموزش مهارت های اجتماعی و تاثیر آن بر کاهش اضطراب دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان قاین. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 17/05/1391).
24- اعتمادیان، فاطمه(1391). رابطه سبک های دلبستگی مادران با بلوغ اجتماعی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر مدارس تیزهوش. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 17/05/1391).
25- اشرف زاده، فاطمه(1391). تاثیر حرکات و بازی های موزون بر رشد مهارت های ادراکی- حرکتی و کاهش پرخاشگری دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزش پذیر. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 17/05/1391).
26- ترغیبی، زهرا(1391). رابطه شیوه های فرزند پروری مادران با عملکرد کودکان در آزمونPPAT (مقیاس عناصر هنردرمانی). پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع: 23/06/1391).
27- مرادی، محمد(1391). بررسی مقایسه ای کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری پایه دوم ابتدایی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع:26/11/1391).
28- پهلوان مزار، حسن(1391). رابطه نظریه ذهن با رفتار سازشی در کوردکان عقب مانده ذهنی 7 تا 11 سال و کودکان پیش دبستانی عادی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع:12/11/1391).
29- کاظمی، فاطمه(1391). تاثیر اموزش مثبت اندیشی بر میزان افسردگی، شادکامی و بهداشت روانی مادران دارای دختر کم توان ذهنی آموزش پذیر. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع:02/08/1391).
30- علی پور، حسن(1392). تاثير آموزش حركات و بازي هاي منظم هوازي بر كاركرد حافظه ي كوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 28/11/1392).
31- کلانتری، معصومه(1392). تعيين اثر بخشي كاربرد فنون رفتار درمان گري بر بهبودي رفتارهاي قالبي=كليشه اي،ارتباط اجتماعي و تعامل اجتماعي در كودكان در خودمانده . پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 26/06/1392).
32- روشندل بنده قرایی، یوسف(1392). اثر بخشي بازي هاي آموزشي گروهي بر يادگيري درس رياضي دانش آموزان پسر و دختر پايه سوم دبستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 23/06/1392).
33- قندی، محمدرضا(1392). بررسي حساسيت آموزگاران به انواع رفتارهاي بي انضباطي دانش آموزان مقطع ابتدايي(شهرستان زيركوه). پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 25/06/1392).
34- ایوبی، محمدعلی(1392). رابطه ي انگيزش شغلي و تصور توفيق از تدريس معلمان مقطع ابتدايي با عملكرد شغلي شان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع :23/06/1392).
35- عبداللهی، حسین(1392). تاثير به كارگيري راهبردهاي تقويت حافظه شنيداري،بر بهبود حافظه وكاهش اختلال املاي دانش آموزي دختر پايه سوم ابتدايي. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 23/06/1392).
36- رقابتی، احسان(1392). بررسي مقايسه اي رايطه ي مهارت هاي ارتباطي و سازگاري اجتماعي با پيشرفت تحصيلي فرزندان ايثارگران و جانبازان و فرزندان غير ايثارگر و غير جانباز . پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع :23/06/1392).
37- علی آبادی، فاطمه(1392). ارتباط نقش مشاركتي والدين با عملكرد تحصيلي دانش آموزان ابتدايي. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع :23/06/1392).
38- ذبیحی خیبری، مهدی(1392). رابطه نظريه ذهن با مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان عقب مانده ذهني 7 تا 12 سال. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 06/06/1392).
39- ابطحی مقدم، محمدرضا(1392). ميزان شيوع اختلالات يادگيري و ارتباط آن با اضطراب رياضي در دانش آموزان پايه اول دبستان هاي شهرستان قاين(براساس كتاب رياضي جديد التاليف). پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 23/06/1392).
40- سعادتی گرو، مریم(1391). اثر بخشي آموزش روش هاي تن آگاهي بر كاهش نشانه هاي كودكان داراي بيش فعالي و كمبود توجه 5 تا 6 سال. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 12/11/1391).
41- رام، وحیده(1392). تاثير به كار گيري تلفيقي وسيله آموزشي سينا و روش فرنالد بر پيشرفت خواندن و درك مطلب دانش آموزان داراي اختلال يادگيري پايه دوم دبستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 25/06/1392).
42- سعادت مهر، فرزانه(؟؟/؟؟/؟؟؟؟). نقش باورهاي انگيزشي و ادراك ساختار كلاس بر انگيزش پيشرفت و پيشرفت دانش آموزان دختر دوره متوسطه.
43- پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : ؟؟/؟؟/؟؟؟؟).
44- خالقی، غلامرضا(1392). اثربخشي آموزش مديريت خشم بر سازگاري كاركنان مراكز نگهداري معلولين كم توان ذهني. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 06/02/1392).
45- قادری سربرج، محمد(1392). تاثير آموزش مهارت هاي حل مساله اجتماعي بر تعارضات والد- فرزندي و ادراك خودكارامدي دانش آموزان مقطع متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 27/05/1392).
46- طالبی، احمدرضا(1391). تعيين ميزان آگاهي آموزگاران از اختلالات يادگيري و ارتباط آن با احساس تعلق به مدرسه و عملكرد تحصيلي دانش آموزان در پايه اول دبستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 28/10/1391).
47- جفایی، طیبه(1392). بررسي مقابسه اي هوش هيجاني و مهارت هاي ارتباطي دانش آموزان پنجم و ششم ابتدايي كلاس هاي چندپايه و تك پايه. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع :25/06/1392).
48- دوست آبادی، ناهید(1392). رابطه بين ابعاد ذهنيت فلسفي و انگيزش معلمان مدارس ابتدايي. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع :05/03/1392).
49- غلامی، طیبه(1392). تاثير آموزش جرات ورزي و سلامت عمومي معلولان جسمي- حركتي. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 30/06/1392).
50- ثقه الاسلام، فاطمه(1391). تاثير آموزش مفاهبم علوم تجربي به روش قصه گويي بر يادگيري دانش آموزان دختر پايه اول دبستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 05/11/1391).
51- حسینی، فاطمه(؟؟/؟؟/؟؟؟؟). تعيين اثربخشي آموزش مهارت هاي زندگي به روش بازي درماني بر رفتارهاي ضد اجتماعي و اختلال دقت كودكان كم توان دهني آموزش پذير. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : ؟؟/؟؟/؟؟؟؟).
52- فرزانه، سید علیرضا(1392). تاثیر آموزش حل مساله به روش جورج پولیا بر عملکرد حل مساله، خودکارآمدی و نگرش به درس ریاضی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته آموزش ریاضی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان.(تاریخ دفاع : 31/06/1392).
53- فرهادپور، مریم(1392). مقایسه کنش های اجرایی و مهارت های سازشی در کودکان مبتلا به نارسایی توجه/ فزون کنشی و کودکان بدون این اختلال. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 12/02/1392).
54- سیفی، زهرا(1392). بررسی مقایسه ای حافظه کاری و درک مطلب در کودکان بیش فعال و عادی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : 12/02/1392).
55- سرشکی، میترا(1393). راهبردهای حل مساله در سوالات ریاضی و علم آزمون تیمز سال 2011. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم تربیتی(آموزش و پرورش ابتدایی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع :24/06/93).
56- اسماعیل پور، ملیحه(1393). تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی بر عملکرد شناختی و هوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان دارای اختلال یادگیری. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : ؟؟/؟؟/1393).
57- رسولی سنگانی، عبدالرسول(1393). تاثیر آموزش مهارت های دوست یابی به کودکان و آموزش از طریق والدین بر افزایش اعتماد به نفس و کیفیت دوستی پسران دارای مشکل در روابط با همسالان در پایه پنجم و ششم دبستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات.(تاریخ دفاع : ؟؟/؟؟/1393).
- خزاعي، سودابه(1392). تاثير آموزش راهبردهاي يادگيري خودتنظيم در يادگيري خودتنظيمي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر پايه ششم مدارس غير انتفاعي شهر زاهدان. پايان نامه كارشناسي ارشد علوم تربيتي، دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاينات.(تاريخ دفاع: 24/06/1393).
رقابتي، احسان(1392). بررسي مقايسه اي مهارت هاي ارتباطي و سازگاري اجتماعي با ژيشرفت تحصيلي فرزندان ايثارگران و جانبازان و فرزندان غير ايثارگر و جانباز پايه پنجم ابتدايي. پايان نامه كارشناسي ارشد رشته علوم تربيتي(گرايش آموزش و پرورش ابتدايي)، دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاينات، تاريخ دفاع:23/06/1392.
نیمسال اول 400-99
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوشنبه: کاربرد رایانه در آموزش و پرورش، روانشناسی اجتماعی پیشرفته
سه شنبه: روش های پیشرفته تدریس، روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی
چهارشنبه: آمار استنباطی پیشرفته، روانشناسی اجتماعی پیشرفته
پنج شنبه - مقاله و رساله نویسی پیشرفته(دکتری)، روش های پژوهش(دکتری)
جمعه: تحلیل عاملی(دکتری)، اندازه گیری و ارزشیابی(دکتری و کارشناسی ارشد)